CORE productions

Brand core - Heldere merkstrategie met psychologische onderbouwing

Je merk richting, focus en aantrekkingskracht geven

Je wilt je merk scherper communiceren, nieuwe doelgroepen aanspreken of het imago bijstellen. Niet op gevoel, maar op basis van inzicht in wat werkt, en wat niet. Hoe pak je dat aan. Ik help je. We starten met een scherpe analyse van je merkidentiteit, communicatie en uitstraling. Wat roept je merk op? Waar haakt je doelgroep af? Wat klopt er niet of juist wel? Vanuit die inzichten geef ik strategisch advies over toon, positionering en visuele aansluiting. Geen vaag advies, maar concrete actiepunten die je meteen kunt toepassen.
Mensen voelen een merk, vaak vóór ze het begrijpen.
CORE kijkt niet alleen naar wát je zegt, maar ook hoe het overkomt en of het aansluit bij de mensen die je wilt bereiken. Die combinatie van merkpsychologie en strategisch denken zorgt voor optimalisaties die rust én resultaat brengen.

De stappen naar betere branding resulaten

We starten met een intake: wie ben je als merk, wat wil je uitstralen, en waar loopt het vast? Ik breng in kaart hoe je merk overkomt op je doelgroep, wat mensen triggert (of afremt), en waar kansen liggen om scherper te positioneren.
Via doelgroepinzicht, merkpsychologie en communicatieanalyse formuleer ik aanbevelingen die je merk versterken. Je ontvangt een concrete inzichten welk gevoel jouw merk en boodschap oproepen en advies over toon, stijl, uitstraling en merkfocus, tastbare richting.
Je krijgt een overzicht van learnings, kansen en vervolgstappen. Wil je het intern activeren? Helemaal goed. Komt er een campagne of activatie uit voort, online of live, dan kan ik aanhaken om mee te denken of te coördineren.