CORE productions

Artikelen ter inspiratie

Brand Core

Je wil je merk scherper communiceren, nieuwe doelgroepen aanspreken of het imago bijstellen. Niet op gevoel, maar op basis van inzicht in wat werkt, en wat niet. We starten met een scherpe analyse van je merkidentiteit, communicatie en uitstraling.

Sales Core

Betere verkoop begint bij commerciële teams en ondernemers laten inzien waarom een merk of product nog niet voldoende verkoopt. Wát is nodig om het wél te laten werken? Door middel van doelgroep analyse, conversiegericht denken en slimme framing, breng ik je dichter bij je klant.

Eventmarketing

Hoe events je sales versnellen? Veel bedrijven zien events nog steeds als losse hoogtepunten. Het resultaat is vaak dat de energie van zo’n dag snel vervliegt. Maar met een geïntegreerde aanpak wordt een event juist een motor voor groei.

Merkpsychologie sterke merken beslissingen

Organisaties presenteren keuzes vaak als rationele afwegingen, maar in werkelijkheid speelt gevoel een minstens zo grote rol. Als jouw merk vóór de inhoud al goed aanvoelt, gaan gesprekken soepeler en schuiven beslissers sneller door naar de volgende stap.

Events tot in de puntjes geregeld

Van kleinschalige vergaderingen tot meerdaagse incentives in het buitenland. Partnerdagen, trainingen, bedrijfsuitjes en educatieve trips waarvoor vluchten, hotels, locaties, gidsen, activiteiten, diners en (branded) goodies voor moeten worden geregeld.

Onderzoek nieuwe doelgroep aantrekken

Een grote mobiliteitsorganisatie, populair bij de oudere generaties, wilde onderzoeken hoe het merk door jongeren werd ervaren. Door het ontwikkelen van een interactieve quiz ontdekten jongeren spelenderwijs welke producten en diensten (zoals rijbewijsservices of fietsverzekeringen) ook voor hen relevant zijn.