Je wil je merk scherper communiceren, nieuwe doelgroepen aanspreken of het imago bijstellen. Niet op gevoel, maar op basis van inzicht in wat werkt, en wat niet. We starten met een scherpe analyse van je merkidentiteit, communicatie en uitstraling.
Je wil je merk scherper communiceren, nieuwe doelgroepen aanspreken of het imago bijstellen. Niet op gevoel, maar op basis van inzicht in wat werkt, en wat niet. We starten met een scherpe analyse van je merkidentiteit, communicatie en uitstraling.
Betere verkoop begint bij commerciële teams en ondernemers laten inzien waarom een merk of product nog niet voldoende verkoopt. Wát is nodig om het wél te laten werken? Door middel van doelgroep analyse, conversiegericht denken en slimme framing, breng ik je dichter bij je klant.
Hoe events je sales versnellen? Veel bedrijven zien events nog steeds als losse hoogtepunten. Het resultaat is vaak dat de energie van zo’n dag snel vervliegt. Maar met een geïntegreerde aanpak wordt een event juist een motor voor groei.
Organisaties presenteren keuzes vaak als rationele afwegingen, maar in werkelijkheid speelt gevoel een minstens zo grote rol. Als jouw merk vóór de inhoud al goed aanvoelt, gaan gesprekken soepeler en schuiven beslissers sneller door naar de volgende stap.
Van kleinschalige vergaderingen tot meerdaagse incentives in het buitenland. Partnerdagen, trainingen, bedrijfsuitjes en educatieve trips waarvoor vluchten, hotels, locaties, gidsen, activiteiten, diners en (branded) goodies voor moeten worden geregeld.
Een grote mobiliteitsorganisatie, populair bij de oudere generaties, wilde onderzoeken hoe het merk door jongeren werd ervaren. Door het ontwikkelen van een interactieve quiz ontdekten jongeren spelenderwijs welke producten en diensten (zoals rijbewijsservices of fietsverzekeringen) ook voor hen relevant zijn.