CORE productions

Impactovolle campagnes bij Internationaal Mediabedrijf​

Merkpositionering

Bij een van de grootste commerciële mediabedrijven van Europa werkte ik aan campagnes voor zowel internationale merken als snelgroeiende start-ups. Het ging om merken die je dagelijks op tv, in de supermarkt of onderweg tegenkomt.

Strategie en analyse combineren

Ik hielp merken hun campagne op de juiste manier te positioneren: niet zomaar op zichtbaarheid, maar op gevoel, imago en merkwaarde. Via voor- en nametingen brachten we het effect van de campagnes in kaart. Op basis van die inzichten gaf ik strategisch advies, zowel vóór als na de start van de campagne.

Analyseren, adviseren en commerciële kennis delen

Samen met het salesteam zorgde ik ervoor dat klanten telkens opnieuw voor ons kozen. Dat betekende meedenken, overtuigen en het bouwen aan langdurige samenwerkingen. Verschillende merken zet je op verschillende manieren in, afhankelijk van het doel. Strategie, data en gevoel komen samen in impactvolle campagnes.